Saturday, May 1, 2010

Entry bersiri part I : Rahsia Sulit Rokiah..

 

hehe, sori ar, da lame sangat x update blog nie.. aku da tade idea nak tulis pasal ape,, time kuar je idea, org len da tulis da.. bistu aku nak tulis ape.. hehe..

kali nie aku nak citekan sket la pasal zaman2 dulu aku.. walaupun agak lari dri topik ‘rhsia sulit rokiah’ tp aku rase rokiah ade kene mengena sikit la dalam entry nie.. hahaha…..~

xtually aku nie agak cerewet sket bab makan2 nie.. (tgk badan sudaa..). tp kan, yang aku plik nye, aku nie makan banyak tp badan xnaik2 pown.. makin kring + tinggi ade la… haduh,… bile kuar pown tade awek nak  pandang da.. (boo.. jgn marh kay!)

hahah, ingt ag time kecik2 mase kat skolh rendah… time rehat je merupakan masa paling bhgia ar bg aku, sbb leh minum air sirap gelas besar sejuk2 yang hrganya 20sen je beb.. makanan mmg aku x sentuh langsung ar, sbb da la x sedap, aku tgk pown rase xlalu+geli ank tekak je..  then.. pas minum cepat2, aku g tepi padang main galah pnjang.. habis baju kotor.. pastu masuk kelas bdan gatal2.. slamt ade anak cikgu rokiah yang comel2 duk kat meja depan aku… sejuk mate memandang. xsilap name dye amalina  kott.. cantek weyh.. aku dapat rsekan yang cikgu rokiah mmg nak jodohkan aku ngan anak dye. tpi si amalina tu pandang serong je kat aku.. hahaha… hina lak rasenye…

pastu kan, habiss je skolah aku pown berlari2 ke pagar ngan kawan2 len, bjet nak sep tmpat dalam bas mini ade ikan dolfin kat pintu dye… hahah… pas da ltak beg, baru le boleh tarun dengan hati yang senang pergi ke kedai bawah pokok dpn skolah.. kedai tu ade jual macam2 barang baikk woo… dari tikam 20sen, sampi la stiker pokemon, digimon dn macam2 lagi ah.. siap ngn eskem 20sen yang boleh patah due ngan kwan2 incase kalau xde duet..

kejayaan tresebar aku dalm industri pelekat digimon nie, aku da berjya habskan dua buku stiker, dan rewards nye…  aku dapat “digimon goncang” makcik kedai tu bagi.. aku xtawu la name dye ape tp aku panggil digimon goncang sbb mase korang nga battle tu korang kne goncang kuat baru leh menng.. hahah

macam2 sehh… ni baru skolah rendah…

ikuti sambungan part II nanti..

3 comments:

Sesopie said...

first love seyh!

Nazrul Montolivo said...

btol ke cun? kirim slm kat anak cikgu rokiah :)

White Bird said...

pergh.. kisah cinta dolu2 nie.. sweet jer erk